Monday, August 25, 2008

A bloggerek, úgy látom, nem szeretik egymást...

10 response(s)

  1. # Blogger Ancsa

    Na ezt ki kérem szépen magamnak! :-)
    Én még boldog születésnapot is kívántam!
    De pl. ki kívánt nekem boldog névnapot??! :-PPP

    Csak lusta vagyok sokat írni. :-) De mások meg keveset is...:-PP

    CKP, hogy állsz a matekszigóval? Menni fog, mint a karikacsapás, igaz? :) Amúgy ígértél ám MSN-en fénykép(ek)et, azért kérdeztem, h. "sakk-matt"! :-P

    Velem nem sok minden történt a nyáron. Na de majd ősztől......:-P :-DD
    Voltam pár helyen amúgy, de szigorúan országhatáron belül. :-)

    Milkabika, írt neked a "szakállas vadorzó" :) a fórumon, nem tudom, láttad-e már! Mindenesetre választ vár. :)

    Na jók legyetek, további jó pihenést-tanulást-készülődést! És írjatok! :D

    S.P.  

  2. # Blogger Milkabika

    Akkor csak Wmant szidom le, őt bíztam meg a sörözés szervezésével...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Na, hát először is nagyon éhes vagyok, így nem tudom átgondolni, hogy amit írok az hülyeség -e vagy sem (bár általában az szokott lenni, szóval most is az lesz), így felelősséget nem vállalok.
    Egyébként igen, olyan sakkmatt, hogy olyat még nem is láttam. 45 másodperc alatt kikaptam... Igazából én amikor még kb 7-8 éve 1,2x nyáron sakkoztam, akkor volt hogy egy lépésen gondolkoztam 5 percet, mert 3 lépésre előre átgondoltam mindent, itt meg Petit nem akartam megvárakoztatni. Gyors lépések követték egymást. Elég kevés. De hát innentől ismert a történet. Képekkel voltak gondjaim, ugyanis nem találtam a kábelt, amivel áttőccsem, de má' mögvan. :)
    Aztán hát nem is tudom. Tegnap voltam fodrásznál, így megváltam gyönyörű hajam kb 90%tól. Így most hülye a fejem, bár előtte is az vót. Mindig az.
    Szigó szept9én lesz, ma pl éppen lineáris algebra vizsgasorokat oldogattam, 1-2 (100-200) k illetve f betűvel kezdődő szóval kísérve.
    Tessék nézegetni a blogomat, mert alig van látogatóm... Igaz most nincs is időm írni, de majd ha lesz!!! Namost ezen kívül nincs semmi... 21 nap múlva ilyenkor vhol a Hyde Parkban leszek, és majd azon gondolkozom hogy haza kéne menni, és hogy az angol lányok miért olyan csúnyák... Bár állítólag angolok nincsenek Londonban... Kensington... love it...
    Namost ha vmilyen oknál fogva vki jönne ám Londonba szépen, szóljon!
    Múltkor láttam a 15 minutes c. filmet, aki még nem látta, nézze meg :)).
    Egyébként S.P., Boldog Névnapot!!! :PPP
    Van egy bikás viccem, de biztos olvastátok abban a kék újságban, le sem írom... (két tehén beszélget: - -Van bika?
    -Nincs bika.
    -Akkor leszbika!)
    Mind1.
    Egyébként megvan a repjegyem, megvan a dellám, megvan a szállásom, meg úgy kb ready to take off vagyok. Várom má' nagyooonnnnnn. Wáááá. Kavarognak bennem a gondolatok. A domináns meg hogy éhes vagyok, így elmék enni. Sokat.

    Alles Gute!

    CKP  

  4. # Blogger Watermelon_man

    Nos, sztem sokkal érdekesebb lesz a sörözés, ha majd mindenki hazajött külföldről, és lesz mit mesélni ;-)

    Amúgy meg én nem nagyon értem rá sörözést szervezni egyéb elfoglaltságaim miatt..  

  5. # Anonymous Anonymous

    A tömörség gyönyörködtet: MEGVAN! :)
    Ezen kívül: még 8 nap!  

  6. # Blogger Watermelon_man

    amúgy mi is a blogod url-je? elvesztettem :-)  

  7. # Blogger Watermelon_man

    és persze gratulálok!!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Hát az lehet, hogy a Bloggerek nem szeretik egymást, de én szeretek mindenkit :), legalábbis Titeket :).
    Így hát Boldog Születésnapot kívánok Neked, kedves Smiley Princess, és jó életet Tübingenben, mert ahogy leszűrtem az információözönből, ott vagy :)...

    Írjatok!

    Top-Consultant CKP from Royal London, United Kingdom, Heaven on Earth (:P :DDD, majd mesélek)  

  9. # Blogger Ancsa

    Thank you very much, dear Mr. CKP! :)
    What a luck that I took a look at our Blog! :)
    We're waiting for your stories...;)

    Have a nice weekend...and week!
    xxx, S.P.  

  10. # Anonymous Anonymous

    Oh what a pleasure you wrote in English!!! I like that language, and I'm gettin' some weird English accent on my tongue:))).
    yeah, i have tons of stories to tell, i will definitely do it when all of us meet up somewhere in royal Szeged. till then: keep it real!

    CKP  

Post a Comment