Saturday, June 14, 2008


Kedves Milkabika!

Isten éltessen nagyon sokáig egészségben, boldogságban e jeles nap alkalmából!!! ;-)

Boldog születésnapot!!!

(A "Kulcsár-Kraft" legyen veled!) (...) ;-D

S.P.
(2008. június 14., szombat, 4:00 a.m.) :)

8 response(s)

  1. # Blogger Milkabika

    Danke schön!

    Rég jártam már erre, de látom, még emlékeztek rám! :-)

    Egyébként volt szó némi bloggeres sörözésről, igazán kihasználhatnánk a nyarat! Úgyse lesz jövőre sörkert, legalábbis így hallottam Ubár mióta pécsi vagyok, itthon nem vagyok képben...)  

  2. # Blogger Milkabika

    Jajj, majd elfelejtettem, ha egyik-másik blogger szeretne valamit Berlinből, akkor szóljon, persze csak korlátozott méretekben, mert egy hátizsákot kívánok csak vinni. Tavaly vitorlázós társunk is megkapta végül a söreit :-)  

  3. # Blogger Bowline

    Csatlakozom az előttem szólóhoz, boldog Születésnapot!

    Valóban rebesgetik, hogy megsszűnik e nagyszerű intézmény, úgyhogy nyugodtan kihasználhatnánk az alkalmat.  

  4. # Blogger Ancsa

    No újra itt.
    1. Pécsi lettél?! :-o Ahol nem jár se troli, se villamos??! :-O
    2. Berlinben inkább magam szeretnék egy-két dolgot megvásárolni. :-D Majd...:) A felajánlást attól persze még köszönöm/köszönjük. És jó utat majd!
    3. Valóban be akarják zárni. :@@@@@@@ Szégyen.

    +1: Leb*szás! :-D Igazából csak ezért jelentkeztem be. :)
    Fiúk! Ti már "rég" "ráértek", nem??? (CKP-t nem tudom hirtelen, de a többieket igen. :)) Akkor meg miért nem tetszenek írni?????????!!!!!! :-((((((((( Alapító atya létetekre. :) Ejnye-bejnye! :)  

  5. # Blogger Ancsa

    Jah, és kellemes, élményekben és sikerekben és boldogságban és egészségben és hideg sörben és minden földi jóban gazdag nyarat kívánok mindannyiótoknak! ;-)

    Nálam ez még sajna várat magára...:'-(((((((((((

    U.i.: És akkor tessék legalább néha írni!!! :)
    Biztos van/lesz miről.  

  6. # Blogger Ancsa

    Még mindig nem tudtam rájönni, h. hogy lehet comment-et szerkeszteni utólag úgy, h. nem törlöm ki, hanem csak szerkesztem. :( Hiányolok a korábbiból 1-2 ilyen-olyan írásjelet (smileyt!!:-D) a közérthetőség kedvéért, de sebaj, ez már így marad. :)  

  7. # Anonymous Anonymous

    CKP jelenti hogy hamarauchan (ugye ez még Neked is fájt Milka?, egyébként saját fejlesztés ;) ) írni fog, és él is mellékesen. Többé kevésbé. Picit küzdve 1-2 londoni illetővel illetve már nem küzdve a matektanszékkel, hanem egyszerűen utálva azt.

    Stay tuned, hamarauchan írok, talán még ma!!!

    CKP  

  8. # Anonymous Anonymous

    Hát a 'ma' az ma van, ugyanis most írok :). Végülis, annyi mindent kéne mesélni, hogy előjött a nemistudomholkezdjem probléma :). Megpróbálom röviden, igaz így a részletek kimaradnak.
    Pl. Londonból a koli aszonta várjak még, nem tudják még megmondani hogy lesz -e helyem, mert hogy én nem egy egész évre megyek, így meg kell várni azokat akik 1 évre mennek. Így most majd nekiállok keresni másikat, hogy legyen vmi a tarsolyomban, mert nem várhatok szeptemberig... szóval ezzel kiakasztottak. Ezen kívül tanulni kéne angolt. Volt csomó konfliktus az utóbbi időben, kb megoldódtak, de van ami még tart. Sok az adminisztratív teendő is, ami az agyamra megy, és a téósok... najó, ne beszéljünk róluk. Szóval megy a várakozás. 2 hét múlva megnézem, hogy Milka mit művelt Berlinben, ugyanis én is mék, igaz Lipcsébe, de repcsi Berlinben száll le, és majd tervbe van véve a birodalmi főváros megtekintése.
    Ezen kívül ami picit negatív, hogy 1 kivételével lett csak meg minden vizsgám. Sajna ez az egy kivétel a matekszigorlat, amiből 1 teszt miatt szépen megba$€tak. Így hát szeptemberben lehet újra a tettek mezejére lépni, London előtt szépen 10 nappal. Augusztusban tanulni kell tehát, mert itt már nem szabad hogy cumi legyen. Így is kicsit az van, de mind1.
    Ma jöttem Pestről haza, mert még voltam ügyetintézni ugye. Azóta pont 3x mentem keresztül a városon, szóval picit elfáradtam. Most a sportnak hódolok, zabálok, itt is intézek ezt-azt, hogy aztán újra vissza kelljen mennem pöstre. De hát ez van, nem panaszkodom azé :)). Közben szól a zene 0-24ig, kivéve alváskor, aminek az időtartama és kezdete időben folytonosan változik. Zenehallgatás közben pedig rájövök sokmindenre, megismerek sokmindent, és élvezem az életetet. Szóval végülis az 1-2 köcsögön és hülyeségen kívül rendbenvagyok, és próbálok sínen maradni :).

    Meséljetek! :)

    CKP  

Post a Comment